Vážíme se!

21.05.2011 23:50

Mám trochu pochroumanou váhu, tak se mi do vážení pořád nějak nechtělo... vytáhla jsem ji nakonec na popud Míši :-). Výsledek mě teda velmi příjemně překvapil, mrňousové jsou lehce nadprůměrní. Kluci mají 140-150 gramů, holčičky 110 - 120 gramů. Žanetka váží něco okolo 1kg, takže krmí smečku těžší než ona sama... Když si vzpomenu, jak jsem byla unavená z kojení byť třeba jen 5 kg miminka a představím si, že bych jich měla kojit třeba deset!!!!! Je skvělá. Taky pěkně baští :-), granulí asi tolik, jako "normálně", ale k tomu ještě dvě kotěcí kapsičky denně (tuhle dávku má náš čtyřkilový kocour na dva dny) plus čtvrtku tvahohu s Glukopurem. No, doufejme, že prckové budou víc a víc přicházet na chuť masíčku. Dneska už baštili úplně všichni! Dohromady spořádali tak dvě lžičky kuřecího tataráčku :-).

Sameček na váze - 142 g

Samička na váze - 114 g

Krmení dravé zvěře

Zíííííív, to krmení je teda  zmáhá :-))