Žanetku pořád nepřešla touha po stěhování...

25.05.2011 23:53

 

Dneska jsem přišla z práce, pustila Žanetku, která si poslední dobou už zase celkem bezstarostně šmejdí po domě, a šla si sednout s obědem na teasu. Na dvacet minut, maximálně!!!

Přijdu dovnitř a vidím prázdý pelíšek, Žanetu s posledním prckem v puse a výrazem "taky jsi tam mohla ještě dvě minuty vydržet a nekazit mi radost". Vyskládala je do koše na prádlo v prádelně, metr nad zemí. Už jsou docela velcí, hlavně kluci, nechápu, jak je tam mohla tak rychle a hlavně tak vysoko všechny transportovat. Vypadala hrozně spokojeně, prckové taky, tak jsem jí je tam nechala až do krmení :-). Možná mi chtěla jemně naznačit, že výměna dek v pelíšku 3x denně je MÁLO, případně že dávat jednu deku místo dbou jako dosud nebyl ode mne moc dobrý vtip. OK, budu měnit po každém krmení dvě za DVĚ deky a prát teda zhruba ob den. V kojenecké Lovele, samozřejmě, aby miminka neměla nějaký ekzémek :-)) Jestli já je trochu moc nerozmazluju...

No, hlavně že jsou spokojení :-))